beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Nattbloggning!!

Av Becca - 15 december 2014 00:13

Loka, sällsynt Justin Timberlake och tunga ögonlock...
Jag ska till Lycksele om typ åtta timmar... gissa vem som kommer vara helt knäckt? ME!
Har skrivit länge med Meli... och nu har vi kommit på att vi kanske ska Skypa... Är så nervös att jag snart spyr. Inget alls är bestämt och jag vet inte ens om jag vågar... jag vill så gärna prata med henne! Det känns som om vi redan känner varandra sedan LÄNGEEE!
I början när vi började skriva var det lite läskigt och knaggligt men rätt snabbt insåg vi att vi är extremt lika.. haha!
Hon är sjukt duktig på att teckna btw. Jösses! Ni ska bara se den kvinnans teckningar!
På tal om teckningar så är jag rätt sugen på att teckna av Vienne...
Och jag en döskalle med tomteluva på G... vettne om jag ska ge den till någon sedan...
Eeeuuuhhmmm.... ni har blivit sjukt dåliga på att kommentera och OHMYFUCKINGGOD caitie!! Uppdatera din blogg!!! Du med Amanda!!

Här har ni lite bilder jag tog idag! Den nedersta bilden är tagen när jag klev upp... soljäveln är på väg ner xD yuuup, that's the sunset...
KRAMEN! Kanske bloggar imorgon, idek!!

 
 
Amanda

Amanda

15 december 2014 21:44

Sol på väg ner när man vaknar... OH SHIIT! ^^
Hello darkness... Och jag som gnäller på att den försvinner runt 1600 här..

Blogg uppdaterad! Tjatar på syster och nu slog hon faktiskt igång datorn... YEEEEY!
Eller jag tror det... För hon smsade och sa det... You never can tell...

I vilket fall... Min är uppdaterad... Lite!
Puss

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

16 december 2014 15:46

Story of my life. Den "mörkaste" bilden... klockan var halv tre...

Hon har uppdaterat! Whoop!

Puss & kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards